Hoofdmenu

Vleessnijmachine

Gestart door RonBoris, februari 21, 2016, 01:05:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

RonBoris

Beste leden

Ik ben momenteel op zoek naar een vleessnijmachine. Ik wil hier niet te veel geld aan kwijt maar hij moet natuurlijk wel fijn coppa & andere vleeswaren kunnen snijden.

Welke merken/modellen hebben jullie?

Ik heb ook al eens gekeken naar de machines die je nog met de hand moet draaien, kunnen deze fijn snijden?

Alvast bedankt!
Boris
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.

BertM

Op marktplaats zoeken naar een Berkel of een gelijkwaardige machine. Met een beetje geduld kun je er 1 voor rond de 100 euro vinden


BertM

chckstrk

Ik zag er ik de makroaanbiedingen een voor 35€ maar dan heb je natuurlijk geen Berkel of profikwaliteit


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mac

Een vergelijkbaar model heb ik ooit eens via internet gescoord, echter na 2 x gebruiken daar weer spijt van gekregen.
Het is het allemaal net niet.
Te slap waardoor je verloop hebt met snijden, en dus geen gelijke dikte plakken e.d.

Op één van de marktplaatsen een Octlinghaus machine gevonden (vergelijkbaar met een Berkel), voor €100,-, en deze doet het voorlopig geweldig.
Zeer degelijk (en bijna niet te tillen  Sw@t), en zeker de moeite waard om naar op zoek te gaan.

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

chckstrk


Mac

Ik heb het idee, dat deze niet compleet is Chuck....... P0ker
Naar mijn beleving mist er een arm die het product klemt op de snijplank (laat ik het zo maar noemen)

Ik heb er helaas geen plaatje van

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

chckstrk

Ja ik snap wat je bedoelt. Dat zou maar zou kunnen, vond em ook wat cheapo vergeleken bij de rest.
Ik heb er voor mezelf al een bij een erfenis ingerekend


Sent from my iPhone using Tapatalk

chckstrk

Op zich kun je prima zonder die arm overigens


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bart

#8
Citaat van: chckstrk op februari 21, 2016, 07:38:49 PM
Op zich kun je prima zonder die arm overigens

zeggen je vingers ook al je er een sneetje van gesneden hebt en ik spreek van ervaring. En bovenal snij er enkel zaken mee waarvoor de machine bedoeld is. Geen fruit bvb, loopt gegarandeerd verkeerd af.

chckstrk

Hahaha goed punt


Sent from my iPhone using Tapatalk

RonBoris

Bedankt voor de feedback! Heb zojuist eentje gekocht van het vlaamse variant van marktplaats.
Hij is goed in orde maar heeft een vreemde stekker met 5 pinnetjes.
Help!
Hoe los ik dit op?
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.

Tjoepie

#11
Klinkt als een krachtstroom stekker.
Hoe ziet hij eruit?
Zo:


Of zo:


Dat zijn beide krachtstroom stekkers.

Edit BertM: grote van de foto aangepast

RonBoris

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.

Tjoepie

Dan is je machine waarschijnlijk een krachtstroom machine. Kijk anders een op het type plaatje ofzo, daar staat wel op hoeveel volt de machine is.

Heb je krachtstroom thuis?

BertM

Aai.. Krachtstroom. Misschien met een condensator op te lossen.. Een electricien eens vragen.


BertM