Taken lijstje / agenda / log

Gestart door superjohn, april 06, 2016, 08:02:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

superjohn

Tot nu toe deed ik het uit m'n hoofd, net m'n Capocollo di Calabria na 9 dagen voor de 2e maal in het zout gezet, hij moet nu nog 9 dagen maar de Coppa di Manga hoef maar 1 x gezouten en moet er na 2 weken......wanneer was ik ook alweer begonnen???

het wordt nu al nadenken en met de plannen die ik heb ga ik dat niet meer redden, dus de acties maar even in google agenda gezet.
Maar ik vind het niet een echt fijn overzicht, iemand een beter idee voor een goed werkend taken lijstje / agenda / log??

Mac

John, dan hou je ze toch beiden 18 dagen aan.
(ik heb de recepten ook niet zelf verzonnen hoor), wel de Calabria na 9 dagen opnieuw in het zout, omdat je anders te kort aan zout/ nitriet komt.

Volgens mij moet dat geen enkel probleem geven.
De laatste coppa's die ik gemaakt heb houd ik ook de 18 dagen aan.

Ik zet de datum waneer ze uit de pekel moeten in mijn telefoon, met een melding 2 dagen, en 1 dag vooraf als reminder.

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

Tjoepie

Ik gebruik wunderlist, dat is een taken lijstjes programma en kan gebruikt worden op ios, android en windows. En die kunnen onderling ook syncen. Werkt echt super. Je kan namelijk ook datums aan taken koppelen.

BertM

Ik schrijf de datum met een watervaste stift op zak... Ben ik een digibeet nu?

Mac

Nee hoor Bert. Wh^^w
Ik schrijf de start datum ook op de zak.

Tevens schrijf ik een 1, en een 2 op de zak. (even en oneven dagen), dan weet ik waar ik ongeveer gebleven ben met draaien. (niet dat dat nou zo spectaculair fout kan gaan, als je een dag vergeet te draaien)
3 en 4 op de zijkant schrijven van de zak wordt een beetje lastig  M@D (ik draai altijd over alle 4 de kanten, om dat het anders de neiging krijgt, om plat te worden)

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

BertM

Ik lees het al, je maakt er een complete studie van, Mac  Wh^^w