Hoofdmenu

Fred

Gestart door Fredrossi, juni 30, 2016, 10:28:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Fredrossi

Goeie avond,
Fred is de naam. Ik ben een geboren en getogen Schijndelaar, maar woon al zo'n 10 jaar in Arendonk (B). Zoals zovelen (denk ik toch) vind ik het leuk om te bbq-en. En dan vooral low & slow. Een pulled pork die een uurtje of 18 heeft liggen garen....Heerlijk!!!
Afgelopen jaar de volgende stap gemaakt naar het koud roken en drogen van hammen in verschillende smaken. Die zijn, ook volgens kenners, zo goed bevallen dat ik nu de stap richting worst gemaakt heb. Dat is een heel ander ding!! Mijn hammen liggen tussen oktober en april te drogen, maar dit wil ik verlengen. Hierdoor kwam ik bij Mac uit, met zijn, denk ik, bekende droogkast.
De eerste standaard worstjes liggen inmiddels in de kast, al moet er nog veel geleerd worden. Dat maakt het voor  mij ook extra leuk. Niet het experimenteren met onkunde, wel door te leren van anderen en uiteindelijk zelf van een heerlijk gemaakt  product te genieten.
Ik hoop hier dan ook nog veelvuldig een bezoek te brengen, zij het in eerste instantie met allerhande vragen uiteraard.
Kheb dr zin an!!
Doe mar normaal, ik ben al gek zat.

Tjoepie

Welkom hier Fred!

BertM

Welkom Fred!

Bbq? Pulled pork? Wat is dat
Die kast van Mac is ondertussen wereldberoemd in heel Nederland!

Er zijn hier genoeg worstdraaiers, en dit forum is erom vragen te stellen en natuurlijk ook om plaatjes van al die mooie producten te plaatsen

Veel plezier met het worstelen.

Mac

Ha die Fred

Ontzettend leuk dat jij je aangemeld heb, en ik weet zeker dat je hier alles kunt vinden wat je zoekt.
En als je iets niet kan vinden, dan kan je het natuurlijk altijd aan je collega worstendraaiers vragen  W!nk

Van harte welkom bij de club

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

BertM

Collega worstdraaier? Ik heb alleen hansworsten

Evert

Citaat van: Fredrossi op juni 30, 2016, 10:28:46 PM
Ik ben een geboren en getogen Schijndelaar, maar woon al zo'n 10 jaar in Arendonk (B).
Hoe haal je het in je hoofd om te vertrekken uit Skèndel? W!nk

Fredrossi

Met die kast gaat het wel goed komen, uiteindelijk dan... is zelfs bekend bij de Schijndelse slager  :-))
Daar kom ik dus ook nog heel veel, omdat (ook) hij steeds enthousiast is als ik vertel wat ik weer nodig heb.
En ja...kom nog veelvuldig is Skèndel, dus hillemoal weg benknie :-)
Doe mar normaal, ik ben al gek zat.