Heren
Ik ben vanmorgen bij Martijn (Lees Vuur & Rook) langs geweest, om te kijken wat er nu mis is met de zakeinden.
Gisteravond heb ik eerst een zakeind die ik nog had liggen opengemaakt uit de verpakking, en tot vanmorgen laten uitwateren.
De conclusie was, dat dit gewoon een zakeind is, zoals een zakeind zou moeten zijn.
Aan één zijde een gesloten einde (het is immers een
blinde darm), en een beetje een geaderde tekening.
En ook een cm of 10 onder het open einde een gat (heeft ieder zakeind).
Niet te dun zoals een darm, maar zeker ook niet te dik. (kortom een mooi zakeind, zoals ik ze altijd heb gehad)

Bij Martijn aangekomen, ben ik de koelkast ingedoken, en daar heb ik een zakeind gepakt, en de verpakking was exact hetzelfde, echter door het zakje heen kijkend kon ik een touwtje zien zitten

Bij het uitpakken, bleek inderdaad 1 zijde dichtgeknoopt te zijn, en ondanks nog niet uitgewaterd, leek de darm zelf ook dikker te zijn, en niet zo geaderd als "mijn" zakeind. (helaas geen foto, maar goed, die hebben Tjoepie, en Mahi al gemaakt)
Zowel Martijn als ik, trokken beide de conclusie, dat dit
geen zakeind is.
Wat het wel is weten we nog niet zeker (wel hebben we een idee).We hebben afgesproken dat Martijn deze week contact op gaat nemen met de leverancier, om te achterhalen wat er mis is gegaan.
We vermoeden dat tijdens het verpakkingsproces het e.e.a. is misgegaan.Wordt dus vervolgt.
Mac