DanBras ook van de partij

Gestart door DanBras, november 10, 2016, 10:42:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

DanBras

Een goedenavond allemaal, de naam is Danny

Eindelijk mij ook maar eens aangemeld en ook ik ken al een hoopje mensen vanuit het BBQ Genootschap.

Zoals meerdere op dit forum ben ik ook een fanatieke BBQ'er en ben ik naast KCBS jurylid ook team captain van het BBQ-team RiddleQ's.

Hoewel ik redelijk bekend ben met het maken van verse worst, en daar ook redelijk succes mee heb gehad in de worstcategorie bij de Ruhrpott BBQ wedstrijden, ben ik nog volledig onbekend met het zelf maken van droge worst en andere charcuterie.
Hoewel het lekker weg knagen van deze mooie stukjes vlees mij prima af gaat, is met alle mooie berichten die op FB en op het andere forum voorbij komen de interesse gewekt om hier ook zelf mee aan de slag te gaan.

Ik zal dus met grote interesse alle projectjes volgen en hopelijk snel mijn eigen eerste stappen gaan maken, waarbij ik dan graag van jullie ervaringen gebruik zal maken om tot een goed resultaat te komen.

En uiteraard hoop ik jullie bij de één of andere workshop of evenement een keertje tegen te komen.

Grtz,
Danny


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tjoepie

Welkom hier Danny.
Heel veel plezier met inlezen hier en het maken van lekkere charcuterie!  :-)))

Ceriel

Welkom hier Danny!
Ben nu toch wel erg benieuwd naar jouw award-winning sausage recipe... W!nk
Als het maar droog blijft....

Mac

Heeeeeé kerel

Tja je kunt er gewoon niet omheen hey, vroeg of laat geef je toch toe  W!nk
(bij mij was het vroeg, terwijl ik op laat gegokt had  :-)) )

Welkom, en veel plezier hier Danny

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

DanBras

Thanks@ Ga hier zeker wel mijn weg weten te vinden  :-)))

Citaat van: Ceriel op november 11, 2016, 08:27:05 PM
Ben nu toch wel erg benieuwd naar jouw award-winning sausage recipe... W!nk
Heb je het BBQ-Magazine 2016 dan niet?
Daar staat het recept in; 2e plaats Ruhrpott BBQ 2014.

De 1e plaats Ruhrpott BBQ 2015 hou ik nog even voor mijzelf  :-)) W!nk