Frank ook hier van de partij

Gestart door Frank1785, november 17, 2016, 08:46:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frank1785

Hallo allemaal,


Ik ben Frank, 31 jaar  en woonachtig in het Twentse dorpje Losser.

Mijn hobby's zijn klootschieten, klussen / meubelmaken, tuinieren, bijenhouden, pizza bakken, BBQ en lekker eten. En laat die laatste 2 nou erg goed samen gaan. Daarnaast sinds kort begonnen met worst maken en geïnterresseerd geraakt in zelf maken van charcuterie. En zodoende hier terecht gekomen!

Ben ook bezig met het maken van een (houten) rookkastje voor o.a. rookworst / ham.  Als dit klaar zal ik 'm posten.

Dit is m'n bescheiden onderkomen met zelf gebouwde steenoven voor pizza en BBQ.  High&fast gaat hier prima op, low&slow is wat lastiger.  Misschien eens een klep in de schoorsteen maken en een dicht deurtje er voor.. plannen plannen plannen.. maar oh zo weinig tijd.








Sinds kort dus ook in het bezit van een houten rookkast en een tot droogkast om gebouwde koelkast die al aardig vol begint te raken  :-)))     (toch maar een grotere opscharrelen op marktplaats?)

Zal even een 'vitrine' topic openen om alle lekkernijen te showen.

Edit BertM: Cross posting naar een ander forum verwijderd, tekst hier geplakt.

Mac

Leuk dat je er bij bent Frank  C00L
Welkom ook hier.

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

BertM

#2
Hoi Frank.

Altijd leuk,een tukker uit het naburige dorp!

Tjoepie

Welkom hier Frank. Veel lees en schrijf plezier. En laat de foto's maar doorkomen!  :-)))

Ceriel

Als het maar droog blijft....