Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Gestart door Kiepje, februari 06, 2017, 08:14:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Kiepje

Hallo allemaal,

Ik begin dus maar met een citaat van Confucius, als compensatie voor de schroom me bij jullie op dit forum te voegen.
Mijn naam is Marc. Als drukke IT'er rond de veertig begint het een beetje te kriebelen. Minder druk en meer genieten.
Een van de zaken die ik me graag eigen wil maken is het conserveren van levensmiddelen. Charcuterie, fermenteren van groente, kaas, azijn etc. Low and Slow BBQ is iets waar ik inmiddels ruime ervaring in heb.
Met het struinen op internet kom ik een eind (thnx Mac voor de inspiratie), maar ik gooi toch graag zaken in een groep, waar ik als ik meer ervaring krijg ook hoop aan bij te dragen.
Momenteel gebruik ik een 2e hands wijnkast van 1,8 meter hoog (15 graden bovenin, 4 graden onderop) met daarin een luchtbevochtiger. De Caso Air Vital Pro. Deze kan je op 5% nauwkeurig de luchtvochtigheid laten inregelen. Hij verspreid een koude mist om te bevochtigen.

Mac

Schroom je maar niet hoor Marc, das nergens voor nodig.
Welkom op het forum

Lees lekker mee, en als je er klaar voor bent, dan zien we het vanzelf wel voorbij komen.  W!nk

Mac

P.s. graag gedaan hoor.
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

BertM


Ceriel

Als het maar droog blijft....


Tjoepie