nieuwe worststopper bij t forum

Gestart door butcherke, september 04, 2017, 06:41:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

butcherke

Hallo mede forum leden,
zoals jullie zullen begrijpen, ben ik nieuw op dit forum.
ik ben op zoek naar tips, recepten, ideeen maar vooral ben ik op zoek naar gelijkgestemden en misschien nieuwe vrienden.

mijn naam is alain, en ben getrouwd ( al 28 jaar heel gelukkig)
we hebben twee fantastische dochters van 24 en 23 jaar.
de oudste is eind verleden jaar getrouwd met een amerikaanse military police airmen uit Texas, hier ga ik komende oktober naar toe ( Yiehaaaa), de jongste is bezig met haar co-schappen op de medische universiteit in Nijmegen, met als einddoel Huisarts te worden.
mijn vrouwtje werkt voorals nog bij ministerie van defensie in Eygelshoven, hoelang, dat weet alleen onze lieve god, daar ze de kazerne daar aan de amerikanen hebben overgedaan, en alles naar utrecht moet, en zij te horen heeft gekregen dat ze mee mag, zo niet dan moet ze maar ontslag nemen !!!, dat zou dan een heen en terug naar ons huis op een 400 km per dag uitkomen, niet erg ideaal dus...........


zelf heb ik ook nog wat aan varkens en koeien gesleuteld ....een paar jaar
hobby's buiten mijn gezin : lezen, proberen te leren fotograferen, mijn camper, Mercedes G-klasse, koken BBQ-en, slachten, en worst maken.
sinds twee weken weten we dat mijn vrouwtje een glutenallergie heeft, dus maak ik alles wat ze wil voor haar zonder gluten.

ik ben via dit forum op zoek naar gelijkgestemden, naar ideeen, tips, adviezen over wat wel en niet te doen of aan te schaffen, en hopelijk wat vrienden op te doen.
momenteel ben ik zoekende naar een goede vleesmolen, maar wat is goed, en wat is consumenten prul.
ik zoek iets degelijks, zoals LEM in amerika, zelf al gekeken hier, maar ik weet niet wat ik van maxima moet denken, ik heb div. dingen van Beeketal, maar weet niet of hun zwaarste machine niet ook uit China komt, en de sterkste die ze hebben is op krachtstroom, en dat heb ik helaas niet !
Duszzzzzzzzzzzzzz, alle tips zijn welkom.

nou dat is het wel zo een beetje.

grtn Butcherke

Tjoepie


BertM

Welkom Alain .
Een heel verhaal zeg.
Als ik weet thuis ben kijk ik even naar het merk van die van mij, is ook een goede en op 230 volt.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mac

Hoi Alain

Leuk dat jij je hebt aangemeld.  C00L
Zo te lezen ben je op zoek naar een elektrisch aangedreven machine?
Hier alleen een handmolen van Porkert, dus daar kan ik je niet aan helpen helaas.
Wie weet is er hier vast iemand (zoals BertM), die een elektrische heeft.
Maar voor nu van harte welkom.


Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url


Berkovitch

Kijk een bij Maxima kitchen in Mijdrecht. Heb ik onlangs gekocht en ben er zeeer tevreden mee. Kost rond de €250.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yarnil

Citaat van: Berkovitch op september 20, 2017, 01:48:01 PM
Kijk een bij Maxima kitchen in Mijdrecht. Heb ik onlangs gekocht en ben er zeeer tevreden mee. Kost rond de €250.

Is deze niet te snel? Ik ben ook aan het kijken naar een degelijke electrische molen, maar 120kg/uur? Of begrijp ik die snelheid niet goed?