zelf rijpkast gemaakt met STC1000 thermostaat en WH8040 digi vochtmeter, maar...

Gestart door butcherke, september 07, 2017, 07:07:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

butcherke

om verder te gaan op de titel,
maar...... ik heb helaas geen Ned beschrijving, heb al gegoogled maar ik vind niets behalve Engelse.
nou kan ik daar prima mee overweg, maar toch.....

is er toevallig iemand die een zelfde digitale hygrometer heeft, waar je div. parameters kunt instellen, mbt wanneer de vochtvernevelaar moet aanspringen ed, dan hoor ik t graag.

van de digitale thermostaat STC 1000 heb ik alles, maar niet van de WH8040.

thanks alvast,
grtn Butcherke

Berkovitch

Ha Butcherke, gebruik ook de WH8040 en dat gaat prima. Wat wil je weten?
GRoet

Berkovitch

butcherke

hey bedankt voor je reactie, en sorry voor mijn late reactie hierop, maar ik krijg geen berichten in mijn mail, als iemand gereageerd heeft op een topic dat ik heb opgestart.

wat ik wil weten, is hoe ik hem moet instellen, je hebt een in te stellen rv%, maar ook nog een tussen stap, of iets wat je kunt invullenn zodat hij niet gelijk aan gaat, de bevochtiger.
en er zijn nog een aantal functies, ik geloof met hr, hc, etc etc.

kortom , ik weet eigenlijk helemaal niet hoe ik m moet instellen.

kun je hier iets mee, of is dit teveel van het goede?
uit de beschrijvingen kom ik dus echt niet wijs.

ik hoor t wel, nogmaals sorry, en bedankt.
grtn butcherke

BertM

Citaat van: butcherke op september 28, 2017, 07:44:32 PM
hey bedankt voor je reactie, en sorry voor mijn late reactie hierop, maar ik krijg geen berichten in mijn mail, als iemand gereageerd heeft op een topic dat ik heb opgestart.


Om op de hoogte gehouden te worden van reacties op een topic, klik je op de "Notificatie"-knop bij het lezen van de topic.

Frank1785

Ik heb de beschrijving volgens mij ook nog ergens liggen, zal ff kijken van t weekend


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Frank1785











Helaas geen Nederlandse beschrijving..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mac

Indien gewenst heb ik een digitale versie. (idd ook Engels trouwens)
Stuur dan even een pm met je mail adres.

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url