Hoi allemaal, wat leuk dit forum

Gestart door Marjolein, oktober 31, 2017, 10:30:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

Marjolein

Hoi allemaal, wat leuk dit forum!
Ik heet Marjolein en woon met man en kinderen in Drenthe. Wij hebben sinds een jaar of 4 onze eigen varkens voor het vlees en sinds 3 jaar ook Hereford ossen voor het vlees. Alles op kleine schaal zodat de beesten zolang mogelijk buiten kunnen zijn. De ossen staan in de wintermaanden in een half open potstal. De varkens hebben de beschikking over een lange groenstrook waar ze wekelijks een stuk van krijgen. Verder eten ze appels, eikels en moestuinafval. Wij vinden het erg belangrijk dat de beesten in het leven dat ze hebben, het ze aan niets ontbreekt..
Verse worst en droge worst maak ik met het hele gezin (de kinderen vinden het fantastisch) en ze smaken verrukkelijk. Ik wil me nu nog verder bekwamen in vleeswaren en hammen. En daarvoor zoek ik mijn inspiratie hier!
Met vriendelijke groeten, Marjolein

BertM

Hallo Marjolein,

welkom hier!
Je eigen beesten, wat een luxe..
Coppa en pancetta zijn makkelijke dingen om mee te beginnen, kijk eens onder het recepten gedeelte.
En we zijn gek op foto's hier  :-)))

Tjoepie

Welkom hier Marjolein! En wat Mac zegt, foto's zijn we gek op!

Mac

Hoi Marjolein

Wat cool zeg, alles uit eigen huis C00L
Leuk dat je je hebt aangemeld hier.

En precies zoals Tjoepie in de toekomst heeft voorspeld :-)) "We zijn gek op foto's hier  W!nk"
Welkom

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

Tjoepie

 M@D

Citaat van: Mac op november 01, 2017, 06:25:20 PM

En precies zoals Tjoepie in de toekomst heeft voorspeld :-)) "We zijn gek op foto's hier  W!nk"
Welkom
Mac