Website Len Poli

Gestart door BertM, januari 20, 2018, 10:18:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

BertM

Len Poli's website is een legende onder de amerikaanse worst makers.
Deze site staat vol met recepten die, als ik de verschillende berichten lees, goed zijn voor de beginnende worstmakers ( wij dus).

http://lpoli.50webs.com

Dominique

Ok, deze site staat vol met recepten. Tenminste, als je eenmaal doorhebt dat je bij FORMULATIONS moet kijken, en is duidelijk geschreven door een nerd. Bladiebladiebla jepperdejepklep, je scrollt je het lazerus tot je eindelijk door ellenlange lappen tekst bent.
Tegen die tijd ben ik al naar de supermarkt gelopen om daar al mopperend een kilo plofworsten vol rotzooi aan de schaffen en deze onderweg naar huis gewoon rauw op te eten. 

Maar toch bedankt Bert. ;)

Dominique

En ik snap natuurlijk niet hoe ik er met Adobe reader of hoe het heet naar moet kijken, verkering slaapt nog, dus ik moet wachten. Ja, het leven van een Bosvrouw gaat niet over rozen. Niet getreurd, het komt straks vast goed :) 

Dominique

O, blijkbaar hoef ik die Adobe niet te gebruiken want de Ipad kan deze dingen gewoon lezen. Holymoly, wat is het fijn om computerblond te zijn whahahaha!

Tjoepie

Staan veel mooie recepten op! Mooi leesvoer voor de zondagmiddag  :-)

Ceriel

Als het maar droog blijft....

BertM

Citaat van: Dominique op januari 21, 2018, 08:15:47 AM
Ok, deze site staat vol met recepten. Tenminste, als je eenmaal doorhebt dat je bij FORMULATIONS moet kijken, en is duidelijk geschreven door een nerd. Bladiebladiebla jepperdejepklep, je scrollt je het lazerus tot je eindelijk door ellenlange lappen tekst bent.
Tegen die tijd ben ik al naar de supermarkt gelopen om daar al mopperend een kilo plofworsten vol rotzooi aan de schaffen en deze onderweg naar huis gewoon rauw op te eten. 

Maar toch bedankt Bert. ;)

Heb niet gezegd dat het makkelijk was, Domi!