Win de Worstbijbel van Meneer Wateetons !!

Gestart door BertM, maart 02, 2018, 05:18:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

BertM

Van de uitgever van de worstbijbel mogen we een aantal exemplaren van het nieuwe boek van meneer wateetons weggeven!

Meneer leert je in dit boek hoe je zelf verse worst, gekookte worst, leverworst, bloedworst, droge worst en zelfs vegetarische worst kunt maken, en hoe je die worsten het lekkerst kunt bereiden aan de hand van smakelijke recepten van én met worst. Gaat er iets mis? De zeer uitgebreide troubleshooting sectie heeft een verklaring en oplossing voor al je worstproblemen. Ook vind je in Worstbijbel meer dan 100 stoere foto's, visuele stappenplannen, how to's, knooptechnieken en bereidingsadviezen.

Al met al een must have voor een Charcuterie&worst man/vrouw!

Hoe gaan we het doen? We geven 2 boeken weg op de "feestboek pagina" en eentje op het forum van www.charcuterie-worst.nl
Geef hieronder een motivatie waarom JIJ (of je partner) juist dit boek moet hebben: je kunt er geen reet van, of je wilt juist meester thuisworster worden.
Uit de inzendingen selecteert het beheer 3 personen welke het boek voor nop thuis gestuurd krijgen.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd!!











Neal

#1
Na het lezen van het boek Over Worst en Over rot in de bestelling vind ik dat deze ook zeker in de verzameling hoort!
Ik ben zelf toch wel stiekem een beetje fan van Meneer en zijn projecten/boeken.

Zelf werk ik bij de makro op de food afdelingen en het is leuk om klanten te inspireren en over te halen ook worst of andere charcuterie te gaan maken!

Ik heb de basis redelijk onder de knie en ontvang dit boek zeer graag met alle recepten!

Groet'n Neal!

Ceriel

Dit boek is een mooie aanwinst voor de boekenplank. We zijn bijna door de voorraad verse worst heen, en ik sta te popelen om mijn gereviseerde F-Dick vulbus te testen met nieuwe recepturen.
Naast de recepten lijkt me ook dit boek van Meneer ook weer erg leuk om te lezen.

Mocht dit niet het motiverende antwoord zijn waar het beheer naar op zoek is, dan mag het ingepakt verstuurd worden als verjaardagscadeau voor mijn vrouw Hilke W!nk
Als het maar droog blijft....

ABBOV

Meneer staat al sinds lange tijd op mijn lijstje, met "Over Worst" wist hij me over te halen zelf ook bezig te gaan. Ben dol op zijn experimenterende / zoekende manier van werken.

Mooie actie, maak graag kans op één van de Bijbels (ja, ik heb ook op de FB pagina meegedaan.. 😏)

Evert

Ik ontvang natuurlijk graag binnenkort dat boek. Een goede rede om de worstelarij weer eens op te pakken naar een ietwat mislukte eerste poging.
Met wie kun je dat beter aanpakken dan met Meneer zelf!
Voor mij een van de betere kookboekschijverts.
Grtz Evert!

Filip

Dit zou me wel heel goed van pas komen.
Momenteel nog aan het oefenen met mijn eerste gedroogde worstjes, dit is al eens goed en al een slecht afgelopen. Maar zou graag wel wat meer willen leren om een stap verder te kunnen gaan, zeker nu mijn droogkast klaar is, en voor deze zomer lekkere verse worstjes te maken voor de bbq!

Smokey_jo

Het zou in mijn geval de eerste bijbel zijn die ik in tien jaar open sla....

En een mooi excuus om de porkert weer eens aan te slingeren ;-)

Jo

BertM

  De random nummer generator heeft Ceriel als winaar gekozen!
Ceriel gefeliciteerd!

Geef even je adresgegevens door zodat het boek opgestuurd kan worden.
We varwachten natuurlijk de resultaten hier op het forum te zien.

Ceriel

Whoohoo! Blij mee!
Natuurlijk komen er resultaten hier op het forum
Als het maar droog blijft....

Filip

Proficiat Ceriel!

Jammer voor mezelf, maar heb em daarnet dan maar direct besteld, normaal morgen in huis.  :-))
Zal mijn bevindingen dan ook delen.  W!nk

Mac

Gefeliciteerd Ceriel.  :-0)) O__ :-)<
Het is je van harte gegund gozert.

Veel worst plezier

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url