Hoofdmenu

Even voorstellen...

Gestart door Johan Postma, januari 24, 2016, 05:11:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Johan Postma

Hallo, Mijn naam is Johan Postma. Ik woon sinds 2008 met vrouw en kinderen in Zweden in de provincie Dalsland, circa 200 km ten noordoosten van Gotenburg. We hebben hier een klein hotel / herberg ( www.edsleskogswardshus.se )  tussen de meren en de bossen. Veel van onze buren zijn boseigenaren en jagen derhalve. Om deze reden heb ik in de jachtperiode redelijke mogelijkheden om ree en soms eland te kopen. Ik heb intussen geleerd wild te villen, slachten en kan er leuke dingen van maken. Mijn grootste hobby is het maken van droge worst van eland en roken van reebouten. Ook een pate of haggis van minder courante delen vind ik erg leuk om te maken > "kop tot staart". Met enige regelmaat komen er in de herfstperiode groepen Nederlandse mede-hobbyisten met het vliegtuig deze kant op om een lang weekend  kennis te maken met wild, worst, rook en vuur. Vriendelijke groeten, Johan.

BertM


Mac

Wow wat een geweldige introductie zeg (jammer dat je geen foto's hebt toegevoegd W!nk)
Wat lijkt het mij gaaf om daar in Zweden ooit eens een keer vakantie te vieren.
Moet een prachtig land zijn.

Yes, we hebben de internationale buitengrensen bereikt (we zijn zelfs helemaal in Zweden te vinden  C00L)
Tof dat je er bij bent.
Welkom @Johan Postma

Mac
Mijn BBQ/ Charcuterie Blog: Mac's BBQ Pit   Twitter:  https://twitter.com/macsbbqpit[/url

El Fumarole

Welkom Johan! Ik volg je Zweedse avonturen ook op Facebook en de intentie is ook om in de toekomst eens jouw kant op te komen om eens te kijken hoe het worstmaken in Zweden eraan toegaat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk


jochem

Hey Johan....Ook maar het forum bezocht...

keep it burning